joi, 27 august 2015

Sunt fericita..

Sunt fericita.. da, sunt...nu pentru ca as fi bogata - nu intorc banii cu furca prin pod, nici macar nu am pod, desi locuiesc intr-o casa. Casa nu e a mea..si nici nu imi doresc sa am una "a mea". Simtul proprietatii imi e foarte acut (pentru obiectele care imi sunt oarecum indispenabile pentru traiul de zi cu zi), dar totusi atrofiat, la modul ca nu imi doresc sa posed fundatii si ziduri..ci imi doresc si, slava domnului, asta si posed..imi doresc deci sa am libertate.

Nu acea libertate pe care unii au inteles-o gresit in Romania post decembrista, nici aceea a personajelor care omoara oameni pe acest pamant pentru idei mai mult sau mai putin obscure, ci acea libertate care iti permite sa traiesti omeneste acolo unde te simti bine si ACASA. Un  acasa unde te asteapta cineva drag (Miki e acolo pentru mine) unde poti exista decent, fara ura, fara dsicriminari, fara temeri, fara sa ai sentimentul ca ti se face o favoare. Un acasa unde esti "la tine", unde esti tu, OM, dincolo de aspect, de cuvinte, de origine, de limba, limbaj, nationalitate, credinta, inaltime, greutate, culoare, scoli absolvite, de cat de des si in ce limba injuri.

Sunt fericita pentru ca am libertatea de a alege, de a fi, de a exista, de a TRAI, de a visa la MAINE acum si AICI unde ma simt acasa. Pentru ca asa traiesc de ceva vreme. Traiesc AZI si visez la MAINE. Poate ca MAINE nu va fi mult mai bun decat azi, dar are avantajul da a avea posibilitatea sa fie visul de AZI devenit REALITATE. Si e bine. Cred ca asta e adevarata fericire: sa traiesti AZI, acum. Pentru ca IERI a apus si MAINE e inca doar un vis si cel mult un proiect. Un proiect care daca iti reuseste atunci "the show goes on". Simplu.

No, sara buna si servus!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu