sâmbătă, 22 august 2015

11 chestii pe care le vreau la incinerarea mea // o postare interzisa persoanelor sub 18 ani

11 chestii pe care le vreau..la incinerarea mea..zic incinerare, pentru ca nu vreau sa fiu ingropata..nu pot respira sub pamant asa ca vreau sa ard...e mai simplu, mai rapid si mai pe "spiritu meu" :))

Deci:
1. Sa cante AC/DC - Highway to HELL
2. Sa fie mica mea familie aproape
3. Sa fie putinii mei prieteni aproape
4. Sa fie multa ciocolata
5. Sa fie mult vin rosu
6. Sa cante AC/DC in continuare
7. Sa fie ciocolata in multe feluri
8. Sa fie vin in si mai multe feluri
9. Sa fie trandafiri albi
10. Sa cante Metallica - Nothing else matters
11. Sa fie zambete pe buzele tuturor

PS: nu mi-am propus sa mor inca..e doar un fel de testament...:) Dar daca nu va fi asa, o sa ma intorc si o sa va bantui :))) asa ca..zambiti, mancati ciocolata, beti vin si acultati rock, caci acestea sunt singurele lucruri care nu va omoara ci va fac mai buni.

Sara buna si servus!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu