miercuri, 12 august 2015

Cand ai peste 40 de ani, orice intalnire speciala poate fi acea 'una la 1000 de ani'

A fost canicula la Reims azi. La fel si la Paris si in  alte parti ale hexagonului. "Pique de chaleur" cum spun ei la meteo.

Am fost nevoita sa ies din birou la pranz, contrar obiceiurilor mele prea bine stabilite. Desigur, trecerea de la 25 de grade la 36 de grade a fost un fel de lovitura de levier in moalele capului, mai ales ca trecerea a fost de genu 25 garde in birou -- 45 grade in holul spre iesire - tot termopane si fara nici o aerisire sau ventilatie adevarata -- 36-37 grade in curtea "plantatiei" multinationale unde cu drag muncesc.

Apoi am trecut in mod "adaptare" in timpul pranzului servit la Grand Cafe din buricul frumosului targ Reims. Am mancat fructe de mare..cam juma de portie, ca oi fi eu mare pe dinafara, dar pe dinauntru sunt numa otzara, si a fost bun, bine pregatit, bine prezentat, fresh si gustos. Am ratat doar o singura chestie: o fotografie cu o camioneta originala de transport "Johny Walker", nu ma pricep asa bine sa zic si anul, dar era clar o masinuta de epoca, una din acele bijuterii pe care le-am zarit deja pe drumurile Reimsului, fara sa apuc a le fotografiez. Tanpis!

Dupa pranz, si alte 3 ore de sapat cu spor pe ogorul AMDS (Arcelor Mittal Distribution Solutions) am fugit sa prind un autobuz ca sa ajung cu bine in Gara centrala unde ma astepta, inca, TGV-ul, minunata masinarie care circula cu 350 km/h fabricata la "Bombardier"..cred:)

Caldura mare afara, caldura mare in autobuz, (desi, intre noi fie spus, autobuzele remoaze sunt moderne si destul de ok) si totusi am ajuns cu bine in gara centrala, unde m-am oprit sa imi iau doza zilnica de poze cu nori.

Dar...AZI..norii au fost putini, destul de neinteresanti si eclipsati de o intalnire care nu stiu daca mi se va mai intampla in viata asta..in orice caz nu foarte curand...

Da, omuletul portocaliu si masina colorata alb/gri,verde si rosu si putin albastru de la GOOGLE STREET VIEW :) O intalnire gen "una la 1000 de ani". Din pacate masina era parcata si camera "infasata". Si totusi..

No, sara buna si Servus!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu