marți, 11 august 2015

M-am intors la blogul dintai

Hello my little madchen! 

 No, si ca sa zic asa, pe romaneste, iaca ma intorc la blogul dintai, la locul cujetarilor mele de odinioara, la gandurile tiptile care pot fi soptite in dulcele grai ardelenesc ..si nu numai.

Si, nu suguiesc, chiar am stat si am cujetat  (ca doar nu era sa numa stau) si, dupa numeroase si elevate discutii cu mine insami si cu sinele meu, am hotarat sa pastrez gandurile tiptile asa pe ardeleneste (chiar daca nu o sa prea scriu cu diacritice, ardelenii vor intelege, iar cei ce nu inteleg vor cauta traduceri pe la varu Google - sau Alphabet cum se va chema ).

Astfel, deci si prin urmare, criza trece, grecii raman sa faca comert pe mare. Vrajitoarea a infipt adanc pieptenele in cositele  Albei-ca-zapda, cei sapte pitici sunt undeva in Grecia alergand dupa soare, iar eu o sa intru tiptil pe aici, candva, curand, cu ganduri, fapte si povestioare.

Pentru toate celelalte cuvinte si imagini o sa fiu de gasit pe www.phlogspot.com sau prin www.marksbazar.fr sau stiti voi pe unde inca, cei are stiu.

Ghine-o fi, si de nu, tot ghine, ca de rau ne-om cam fi saturat. Macar in gand sa ne fie binele, chiar si tiptil.

Sara buna si SERVUS!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu