miercuri, 9 ianuarie 2013

Sa ne intoarcem deci la blogurile mele

Da....imi revin la blogurile mele:) Desi planuiesc sa 'extind' activitatea, desi incerc sa gasesc o solutie pentru a schimba dulcea limba romana cu la fel de dulcea limba engleza pentru a da acces tuturor prietenilor mei(nevorbitori de limba romana) la acest blog, o sa continui sa scriu in romana pentru o vreme. Nu de alta, dar obisnuinta e obisnuinta, si apoi e destul de dificil sa traduc numele blogului...inca nu am gasit cuvantul potrivit care sa semene cu ceea ce exprima acum gandul tiptil..se pare ca singurele mai apropiate de sensul tiptilului sunt "tiptoed" si "stealthy". Si, desi google translate nu o sa fie capabil sa traduca toate jocurile mele de cuvinte (mai reusite sau mai putin reusite), iata, am ales calea de mijloc, impacand si capra si varza: am introdus unealta googaliceasca de tradus blogul in vreo 50 de limbi..e haios rezultatul..pe alocuri..dar acceptabil ca economie de timp si de stalcit limbi. Am strans multe multe posvesti in ultimii doi ani de absenta :)..nici nu stiu cu ce sa incep. O sa planuiesc o revenire tiptila cu ceva seriale despre noua mea viata din Franta, despre motanul meu, despre multe altele intamplate deja sau care se vor intampla. Cateva dintre aceste povesti au fost vizibile in imagini pe dragutul de facebook sau in scris pe mailuri...unele au ramas sa fie povestite. Imi promit sa public macar cate un episod pe saptamana din aceste seriale :) Pe curand deci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu