vineri, 16 aprilie 2010

Am invatat

Am invatat de la viata. Am invatat de la viata totul(cat s-a putut pana acum). Am invatat de la viata ca totul E. Am invatat de la viata ca totul e tot. Am invatat de la viata despre multe. Am invatat de la viata despre mine. Am invatat de la viata multe despre viata..am invatat de la viata multe despre mine. Am invatat de la viata ca nu-s prea multe lucruri. Am invatat de la viata ca nu-s prea multe (inca) despre mine. Am invatat de la viata ca NU TOT E DESPRE MINE. Dar am invatat de la viata si despre altii. Am invatat de la viata ca sunt multe. Am invatat de la viata ca sunt multi altii. Am invatat de la viata ca sunt multe de stiut despre altii. Am invatat de la viata ca sunt multe pe care nu le stim despre altii. Am invatat de la viata ca nu e totul despre altii. Am invatat de la viata ca multi altii cred ca e totul despre mine. Am invatat de la viata ca e totul despre Altii. Am invatat de la viata ca nu ALTII sunt totul. Am invatat de la viata. Am invatat de la viata sa fiu. Am invatat de la viata sa fiu impreuna cu altii. Am invatat de la viata ca impreuna putem fi totul. Am invatat de la viata ca totul e SA FIM IMPREUNA. Am invatat de la viata ca impreuna putem TOT. Altfel, poate, nimic nu e. Altfel, poate, viata nu ne-ar invata nimic. Fiecare invata cat ce poate de la viata. Viata stie si ne invata multe. Viata e..sau NU..va fi..sau nu..depinde cat de mult am invatat despre ea. Am invatat de la viata ca viata nu e totul.. doar totul e tot..si tot e totul..si nimic nu e tot daca nu e suficient de rotund..ca un inel sticlind pe dreapta ta..:)..viata mea e rotunda...dar cercul nu s-a incheiat..e spirala..rotund..si mai "isus/jos"..cine poate socoti unde e SUS si unde e JOS? cine poate stii ce e bine si ce e rau cata vreme nu stie tot? Nimeni nu stie tot. Viata ne invata, in limtele ei..viata e scurta..prea scurta ca sa judecam prea mult..trebuie sa traim..si sa intelegem doar ca EU NU SUNT TOT..doar NOI SUTNEM TOT..si TOTUL E TOT...NOI SUNTEM TOTUL..dar pana cand nu vom inceta sa fim EU ME MOI..nu vom putea fi NOI...VIATA NE INVATA CE VREM NOI...VIATA MA INVATA CE VREAU EU..MA INVATA SA FIU EU SAU SA FIM NOI...ORICUM MA INVATA...:)..PENTRU CA VREAU...vreau sa invat de la viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu